donderdag 7 april 2016

To Be is to See - Citylights San Francisco

Citylights Bookstore San Francsico. Afgelopen februari eindelijk met eigen ogen kunnen zien:
  Ernaast het wereldberoemde literaire café Vesuvio:



 Aan de overkant bij de bekende North Beach Jazz Mural een lichtkunstwerk met 'vliegende' boeken:


Over het San Francisco Writers Conference komt nog een aparte blog. #SFWC is het schrijvers congres in California waar ik sinds 2010 het evenement voor fotografeer en social media content voor maak. Dit jaar gaf ik voor het eerst een 'Anders Kijken' workshop aan een grote groep schrijvers, was een leuke ervaring daar op Nob Hill met een groep schrijvers een fotowandeling mogen doen.

"Als je het niet ziet, kun je het ook niet (op) schrijven"

Eerder al bezocht ik een bijzondere boekhandel op Mallorca. Als u nog tips heeft welke boekwinkels ik verder nog zou kunnen gaan ZIEN, dan hoor/lees ik het graag!

Foto's: Artstudio23.com (ook om je eigen fotografie/anders kijken workshop te boeken)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten